00 GO! Toelichting en instructie over de GO!-App
 >  GO!-App account aanmaken
Introductie

De basis informatie op de GO!-App (www.geenongevallen.nl) is voor iedereen vrij toegankelijk en benaderbaar. Echter zijn er een aantal items welke alleen gebruikt kunnen worden als men een persoonlijk GO!-App account heeft.

Het persoonlijk GO!-App account heeft u onder andere nodig voor:

  • maken van een Veilige en/of een Onveilige melding (GO!-App melding)
  • geregistreerd kunnen worden bij een Bijeenkomst (o.a. toolboxen)
  • alleen werken

Voor het gebruik kunnen maken van de optie Werkplekinspectie en K&L schade dient u een separaat account te hebben vanuit Heijmans.


Maatregelen > Hoe maak ik een persoonlijk GO!-App account aan

Er zijn twee mogelijkheden om een GO!-App account te creëren en of te activeren.

Gebruikers welke niet bij Heijmans werken dienen de instructie "GO!-App account aanmaken - geen Heijmans medewerker" te gebruiken.

Heijmans medewerkers, welke een Heijmans E-mail adres hebben, dienen de instructie "Heijmans medewerker - GO!-App account activeren" te gebruiken.

GO!-App account aanmaken - geen Heijmans medewerker

In onderstaande instructiefilm (https://youtu.be/Bb0PuuHeOYg) wordt uitgelegd hoe u een GO!-App account kunt aanmaken. De uitleg is gedaan voor een smartphone, maar voor de website omgeving zijn deze stappen identiek. 

Heijmans medewerker - GO!-App account activeren

Wordt zsm aangevuld