00 GO! Toelichting en instructie over de GO!-App
 >  GO!-App - Bijeenkomsten - Instructeur
Introductie Bijeenkomstern

In deze instructie leggen we jullie, als instructeur, uit hoe je een Bijeenkomst verwerkt in de GO!-App.

Bijeenkomsten kunnen onder andere zijn:

- Toolboxen;
- Project introductie;
- Start werkbespreking medewerkers;
- Start werkbespreking Onderaannemer etc.

Het is mogelijk dat er hier in de toekomst meer keuzemogelijkheden aan worden toegevoegd. 

NIEUWE OPTIE sinds februari 2021

Er is een nieuwe optie toegevoegd aan het verwerken van registraties. Het betreft de optie "Upload" bij documenten. U kunt hier foto's of andere documenten eenvoudig aan toevoegen. Deze optie wordt verder beschreven onder het kopje "documenten".

De GO!-App

Met de GO!-App wordt www.geenongevallen.nl of de applicatie (App),die je op de smartphone kunt installeren, bedoeld. In deze instructie zullen we hiervoor de GO!-App gebruiken. 

U dient ingelogd te zijn in de GO!-App. Indien u zich nog niet heeft ingelogd, kunt u onderaan de instructie raadplegen. 


Op een laptop ga je naar www.geenongevallen.nlOp een smartphone ga je naar www.geenongevallen.nl of installeer je de GO!-App. 


Maatregelen > Toolbox registratie

Het "papieren" registratieformulier wordt vervangen door de optie "Bijeenkomsten" in de GO!-App.

                                                

Het is momenteel nog mogelijk om het "papieren registratie" formulier te gebruiken. Na het houden van de Toolbox stuurt u deze naar uw afdelingssecretariaat of de K&V-(regio)ondersteuner; zodat het verwerkt kan worden in het Toolbox-registratiesysteem.

Het afdelingssecretariaat of de K&V-(regio)ondersteuner zal de toolboxen die vanaf 1 januari 2021 gehouden  zijn registreren in de GO!-App. 

In de implementatiefase worden de uitvoerders ge├»nstrueerd om dit zelfstandig te doen zodat deze taak op termijn komt te vervallen oor de afdelingssecretariaten en/of de K&V-(regio)ondersteuner.

Maatregelen > Hoe verwerk je een bijeenomst in de GO!-App

Ga naar de tegel "bijeenkomsten" in de GO!-App voor het volgende scherm.