De GO!-App is uitgebreid met de mogelijkheid om digitaal bijeenkomsten vast te leggen! Dit is een lang gewenste optie. Door het vastleggen van een bijeenkomst in de GO!-App door de instructeur (veelal de uitvoerder) is gelijk de registratie verwerkt en heeft u als deelnemer, na ingelogd te zijn in de GO!-App, inzicht in de bijeenkomsten waar u bij aanwezig was.
In deze instructie leggen we jullie, als deelnemer, uit hoe je een Bijeenkomst kunt worden toegevoegd en dus ook wordt verwerkt in de GO!-App. Bijeenkomsten kunnen onder andere zijn:
Het is mogelijk dat in de toekomst hier meerdere keuze mogelijkheden aan worden toegevoegd.
Het is momenteel nog steeds mogelijk dat u een toolbox krijgt van uw leidinggevende (veelal uitvoerder) en dat deze nog steeds wordt vastgelegd op het papieren Toolbox registratie formulier. Dat is niet erg!
De uitvoerder stuurt het formulier namelijk op naar zijn afdelingssecretariaat of K&V-(regio)ondersteuner en deze verwerken de papieren Toolbox registratie formulier alsnog in de GO!-App bijeenkomsten |
Nog niet alle uitvoerders hebben misschien de instructie gehad hoe zij nu zelf in de GO!-App een bijeenkomst kunnen vastleggen.
Heb jij momenteel inzicht in het aantal door jou gevolgde toolboxen?
Als u als deelnemer wordt toegevoegd in de GO!-App bij een bijeenkomst, hoeft u daarvoor niet meer uw handtekening te zetten.
Dit lijkt vreemd, echter u heeft nu altijd inzicht in het door u, volgens de GO!-App gevolgde bijeenkomsten. Zie verderop in deze instructie het onderdeel "Maatregelen > Bij welke Bijeenkomst ben ik aanwezig geweest".
Vanuit de veiligheidscultuur-gedachte heeft niet alleen de uitvoerder een verantwoordelijkheid voor het geven van een toolbox, maar heeft u als deelnemer ook een verplichting tot het periodiek volgen van een toolbox. Nu heeft u via de GO!-App heeft u ook nog eens de mogelijkheid om in te zien bij welke toolboxen u aanwezig bent geweest en de behandelde onderwerpen en, eventueel, een link naar een gebruikte Toolbox (uit de GO!-App) of een filmpje.
Mocht het zo zijn dat u bij een bijeenkomst bent geregistreerd, maar u bent hier niet bij aanwezig geweest, neem dan contact op met de afdeling Veiligheid (alleen voor Heijmans medewerkers).
Heijmans medewerkers
Overig
Heeft u nog geen GO!-App account, dan kunt u deze altijd zelfstandig aanmaken.
Via de Smartphone: Zoek in de App-store van uw smartphone naar "Heijmans GO!" en installeer deze op uw smartphone.
--> | --> | --> | ||||
Klik op het Hamburger-menu | Ga naar inloggen | Overig: kies "Nieuw account" Heijmans: Gebruik Heijmans account | Heijmans medewerker: kies "u dient in te loggen met uw Heijmans inlog gegevens |
Vul de gevraagde informatie in en volg de stappen op het beeldscherm.
Als u hiervoor een computer gebruikt gaat u naar www.geenongevallen.nl. U kunt hier rechtsboven in een account aanmaken. De schermen die u dan ziet zijn nagenoeg gelijk als aan de smartphone.
Het eenvoudigste is om als deelnemer toegevoegd te voegen aan een bijeenkomst is door de persoonlijke QR-code, vanuit de GO!-App, te laten scannen. Dit is een zeer eenvoudige manier om deelnemers toe te voegen.
Grootste voordeel van deze manier van registreren is dat u niets hoeft te laten typen door de instructeur en dat deze uw naam dus ook niet hoeft op te zoeken!
Klik op Bijeenkomsten >