Klantgericht werken. Weten wat de klant verwacht. Verwachtingen overtreffen. Klantgerichtheid is belangrijk omdat dit zorgt voor loyale klanten, tevreden klanten, onderscheidend vermogen en continuiteit Heijmans services. Maar ook omdat het gewoon leuker voor medewerkers is om voor tevreden klanten te werken.
Risico’s bij opdrachtgevers kunnen verschillen, het is noodzakelijk om je op de hoogte te stellen van de veiligheidsvoorschriften en huisregels van de opdrachtgever om je werkzaamheden veilig uit te voeren.
Voorbeelden
De Aorta (Aanmelden, Onderzoeken, Repareren, Terugkoppelen en Afmelden) is de leidraad /stappenplan om je werkzaamheden uit te voeren.
Aanmelden
Uniformiteit en zichtbaarheid door middel van juiste en effectieve werkkleding en PBM’s (bv hesjes, buiten en in het donker) .We willen duidelijk onderscheid maken tussen een werklocatie en een bouwplaats. Het dragen van zowel PBM’s als ook werkkleding dient hierop aangepast te worden, denk aan helm versus cap's en het dragen van gele hesjes wel op de bouwplaats maar niet op een werklocatie etc.
Vrijetijdsbesteding
Wat je in je vrije tijd doet mag je natuurlijk zelf bepalen, maar….. Je gedrag in het weekend kan invloed hebben op je werk:
Hoe kun je in je vrije tijd je werk beïnvloeden?
Hoe kan je de héle week vitaal blijven? Zorg dat alcohol en andere benevelende middelen op tijd uit je systeem zijn voor je aan het werkgaat, probeer blessures te voorkomen (door warming-up en deugdelijk sportmateriaal), Neem tijd om te ontspannen.
Corona
Scan de volgende code met de app om deze toolbox te bekijken.